neděle 28. února 2010

God of War 3 má problémy s plynulostí

Díky videu, na které upozornil sám JOE, se můžete na vlastní oči přesvědčit o tom, jaké problémy má demo hry God of war 3 s plynulostí. Pokud si dobře vzpomínáme, hra měla běžet většinu času na 60 fps (jak dokládá vyjádření vývojářů třeba zde).

Jaká je realita ? Demo běží většinu času na 30 fps a v případě složitějších situací klesá někam k 25 fps, možná i níž (video ze zoome.jp bohužel kusy dema vůbec neukazuje a čirou náhodou jsou to právě ty, kde je největší počet nepřátel (nejnižší fps ve videu je 26,5). Proč asi ? ...)

Samozřejmě, NENÍ TO FINÁLNÍ VERZE a realita se jistě (fakt ?) do vydání zásadně změní :-) Ovšem na těch proklamovaných 60 fps už asi těžko.

Pro zajímavost přikládáme vyjádření samotného božského JOEa:

tlama.san: žo, padne GoW3 byť jednou za hodinu pod 30 fps? odpověz jako bys na správnou odpověď vsadil milion. ani na dvě sekundy, nikdy, prostě 30 a víc?

joe : ... koho to zaujima, ked KAZDA nativna xcrap hra od gears po mass defekt pada bezne a kazdu druhu sekundu na 15-20fps ..


joe : ... stare, minulorocne demo, bez finalnej optimalizacie .. bla bla .. je de fakto rock solid 30hz vec, xcrap by CHCEL mat taku fps pre gears, mass ..


Takže co k tomu říct na závěr ? Je to zase další SONY exkluzivní

EPIC FAIL

Žádné komentáře:

Okomentovat