pondělí 2. srpna 2010

JOE odhaluje limity X360

Podle nejnovějších vyjádření studia Bungie, kdysi věrného patolízala Billa Clintona (ech, sorry, Billa Gatese) a firmy Microsoft je, podle bezchybného překladu našeho JOEa, výkon X360 o 300 procent nižší ! (než co vlastně, po tom nepátrejte :-)

Zde máte slova božkého JOEa, odhalující tuto trpkou skutečnost:

joe "... bungien priznava, ze xcrap je cca o 300% menej vykonny .. ak to hodnotime komplexne ako balik .. cpu, hdd, bd .. atd." 02.08.2010 13:51

A zde kompletní obsah článku, na který se JOE odkazuje:

Bungie: "We've pushed the Xbox 360 as far as we can"

Dev struggles to fit Halo: Reach onto one disc
AUG 2 2010

Bungie believe that they have pushed the Xbox 360 to its very limits.

Speaking to this publication at a recent London event, the Halo: Reach developers discussed the limits of Microsofts console and revealed how challenging it was to cram the games content onto one disc.

Brian Jarrard, Bungies Community Director said, "Our perspective, when we talk to our engineers at our studios, we definitely think that we've pushed it about as far as we possibly can - certainly in terms of how we've chosen to prioritise and where we've made our big investments.

"That's not to say you couldn't further than another, perhaps, but in terms of a complete package, I don't feel like there was anything else we could of squeezed out of the console.

"Not to the point where it became a limitation for us, but we found a really great way to work with what was available, and create basically the biggest and most ambitious game that we've been able to pull of to date."

Campaign Designer Niles Sankey added, "One of the last challenges of the game was actually trying to fit it all onto the disc, it was very difficult. It goes to show how big the game is."

Look out for our Halo: Reach preview this week.

By Lee Bradley


Co dodat ? Je vidět, že JOE není je skvělý lékař, profesionální hráč počítačových her, analytic akciových trhů, programátor ve všech známých i neznámých programovacích jazycích, který umí i myslet ve dvojkové soustavě,

ALE JE TO HLAVNĚ SKVĚLÝ LINGVISTA !

Protože nikdo jiný, než lingvista stejně zázračný jako Bystrozraký z pohádky o Dlouhém, Širokém a Krátkozrakém ((c)Jára Cimrman), by zmínku o 300 procentech v textu od Bungie nenašel :-D

Zdroj: Jolt.co.uk

P.S. jako lahůdku přidáváme oficiální tiskovou zprávu JOEa, která vyjadřuje odpověď na otázku, proč se se svým SHELBY GT500 2008 nezúčastnil největšího srazu amerických aut a závodů ve sprintu na 1/4 míle na letišti v Trenčíně:

joe "... za A .. narozdiel od deti .. cez vikend som takmer furt v praci .. za B .. sprinty su juvenilny nezmysel pre simplexnych hlupacikov." 02.08.2010 13:53

joe "... a naozaj nevyhladavam podobne redneck zjazdy vidlakov." 02.08.2010 13:57


JOE se bohužel zapomněl vyjádřit k tomu, na co teda vlastně potřebuje mít v garáži Shelby s pětilitrovým motorem, když ameriky mají podle jeho vyjádření vidláci a honička za co největším zrychlením je pro "simplexných hlupáčikov" :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat