středa 11. února 2009

Hry, které si nezaslouží existovat (2.část)

FEAR & FEAR 2: Project origin

Protože druhý díl hry FEAR je vpodstatě úplně to samé co první díl, nemá cenu obě tyto hrůzy zde rozebírat zvlášť. Nulová AI, totální koridorovitost (kdo kdy slyšel o tom, že by se hra mohla odehrávat v UVNITŘ budov ?), absolutně nesmyslné použití zpomalení času, nulový příběh a atmosféra, při které se místo abyste se děsili smějete. Druhý díl přidává ještě další hřebík do rakve v podobě jakýchsi mechů, které si tým Monlith sám od sebe ukradl ze hry SHOGO: Mobile armour division, ale protože už si tvůrci nepamatují svojí vlastní hru, udělali je ještě daleko hůř. Vrcholem je střelba do nehmotných duchů z konvenčních zbraní (jaký to očividný nesmysl, skvělá hra GLOOM jasně dokazuje, že do duchů je potřeba střílet energetickými zbraněmi).
(FUCK hodnocení: FEAR 5, FEAR2 4)

Crysis

Pravděpodobně druhá nejhorší FPS v dějinách počítačových her, hned po hře HALO 3 (které se budeme věnovat za chvíli). Tato hra je naprosto nezábavná, postrádá úplně všechno a hlavně i když má grafiku maximálně na úrovni Playstation 1, na její rozjetí je potřeba 8 jádrový procesor, minimálně 40 GB RAM a 4 grafické karty GeForce 280 spojené do SLI ! I na takovéto sestavě ovšem běhá v rozlišení 640x480 průměrně na 15 fps. Hardwarovými nároky jí snad překonává jen GTA IV, kde si to všechno musíte vynásobit čtyřmi (protože to je čtvrtý díl), kromě výsledného rozlišení a fps, které čtyřmi musíte vydělit. Pochopitelně vše je chybou tvůrců - kdyby se Crysis rozhodli udělat exkluzivně na PS3, hra by běhala v daleko lepší grafice v 1080p a 60 fps.

HALO 3

Nejhorší FPS v dějinách počítačových her. Její nativní rozlišení není 1152x640, jak bylo odhaleno, ale ve skutečnosti 320x240, protože byla vyvíjena primárně pro platformu chytrých mobilních telefonů a až později marketing Microsoftu přikázal vývojářům, aby hru za 2 měsíce převedli na platformu XBOX 360. To je také jediné štěstí, protože více jak 320x240 Xbox prostě neutáhne (ještě hůř je na tom Nintendo Wii, na které vycházejí hry původně naprogramované v Javě pro mobilní telefony Nokia). Stejně jako u Bioshocku byla hra navzdory všem svým nedostatkům (klady vůbec nemá) a hrací době singleplayerové kampaně nepřesahující přestávku na oběd v německých firmách ohodnocena všemi podplacenými redaktory nad všechny pochopitelné meze.
(FUCK hodnocení: 1)

Call of duty 4

Naprosto nerealistická, nudná a na 100% naskriptovaná hra od slabého vývojářského studia Infinity Ward. Hra se sice pokusila o změnu už asi milionkrát použitého prostředí Druhé světové války a zpracovává fiktivní konflikt v současnosti, ale tato změna je natolik mikroskopická, že jí vpodstatě nepoznáte. Hrací doba je o něco vyšší než u HALO 3, nicméně nepřesahuje přestávku na oběd v italských firmách (nemluvíme tu ovšem o siestě, to byste chtěli moc). Hra dále vyniká naprosto zkaženým multiplayerem, který kvůli množství chyb většímu než ve hrách Dereka Smarta není vpodstatě možné ani hrát. AI soupěřů i spoluhráčů neexistuje a velikost scénáře ke hře nepřekročila velikost taháku na písemku z matematiky (téma: výpočet determinantu kvadratické rovnice).
(FUCK hodnocení: 3)

Žádné komentáře:

Okomentovat